| Kava mažina krūtis, nustatė švedų mokslininkai |
|
|
|
| Skaitiniai | |||
| Penktadienis, 07 Lapkritis 2008 15:10 | |||
|
Pasak Lundo universiteto eksperimentinės onkologijos specialistės Helenos Jernström, įprotis dažnai geri kavą gali turėti „labai svarbią“ įtaką krūtų dydžiui. Tačiau naujausio tyrimo rezultatai pranešė ir kur kas geresnę žinią: kava mažina krūties vėžio pavojų. Švedų mokslininkų teigimu, vidutinio svorio moterys didelėmis krūtimis, kuriose yra daug pieno liaukų, susiduria su didesniu pavojumi susirgti krūties vėžiu. Tokia tikimybė joms yra didesnė nei vidutinė. Anksčiau atlikti tyrimai atskleidė, kad moterys gali sumažinti tokią grėsmę gerdamos mažiausiai po 3 puodelius kavos per dieną. H. Jernström su savo kolegomis nutarė patikrinti, ar egzistuoja tolimesnė koreliacija – tai yra, jei pomėgis kavai ir krūtų dydis yra susijęs su krūtų vėžio rizika, ar gali būti nustatytas ryšys tarp kavos ir liemenėlės dydžio? Lundo universiteto specialistų tyrimas, kuriame dalyvavo maždaug 270 moterų, patvirtino, kad egzistuoja „aiškus ryšys“ tarp kavos ir mažesnių krūtų. Šio tyrimo rezultatai paskelbti D. Britanijos mokslo žurnale „British Journal of Cancer“.
Comments (8)
Powered by !JoomlaComment 4.0 beta2
|







